Ongelma eShop-kortin tai eShop-koodin kanssa
Kortti on vaurioitunut, en voi lukea koodia.
Ei hätää, ota kuva koodikortista. On tärkeää, että koko sivu, jossa koodi sijaitsee, on näkyvissä kuvassa. Lähetä kuva meille osoitteeseen service@bergsala.fi, niin pyydämme Nintendoa yrittämään luoda koodin uudelleen. Huomioi, että tässä saattaa kestää jonkin aikaa, sillä asia hoidetaan Nintendon kautta, ei meidän.
Koodi ei toimi! Saan vain virhekoodin.
Huomioi, että koodit on tarkoitettu käytettäväksi konsolisi Nintendo eShopissa ja ne on tarkoitettu tietylle alueelle, joten et voi käyttää esimerkiksi Yhdysvaltoja varten tarkoitettua koodia suomalaisella tilillä, ja sama asiaa koskee myös valuuttaa. Rahalla ladatuissa korteissa täytyy olla sama valuutta kuin valitsemallasi alueella. Jos olet tarkistanut tämän ja kortti ei toimi vieläkään, lähetä meille kuva koodista osoitteeseen service@bergsala.fi , niin tutkimme ongelmaa tarkemmin.
En ole koskaan saanut koodia, jonka pitäisi sisältyä digitaaliseen ostokseeni.
Koodit, jotka jaetaan digitaalisten ostosten yhteydessä, lähetetään samaan sähköpostiosoitteeseen kuin ostokuitit, mutta yleensä ne toimitetaan erillisessä sähköpostissa. Varmista, että sähköposti ei ole mennyt roskaposteihin. Huomioi, että koodin lähettämisessä saattaa kestää jonkin aikaa, yleensä saat ensin kuitin ja koodin hieman myöhemmin. Jos koodi ei saavu perille, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen service@bergsala.fi, liitä mukaan kuitti ostoksestasi ja varmista, että lähetät meille sähköpostia siitä sähköpostiosoitteesta, johon tili on yhdistetty, niin tutkimme asiaa tarkemmin.