Nintendo logotype

Tekninen tuki ja palvelupyynnöt

Ei ole koskaan mukavaa, kun jokin hajoaa, varsinkaan jos oma pelikonsoli hajoaa, mutta niin saattaa valitettavasti joskus tapahtua. Lue alla olevat tiedot saadaksesi lisätietoja takuuasioista ja vastaavista asioista.

Useimmat ongelmat voidaan ratkaista itse

Usein käy niin, että pelikonsolissa ei ole mitään vikaa, vaikka joskus saattaa vaikuttaa siltä. Välttääksesi pelikonsolin turhaan lähettämistä ja arvokkaan peliajan menettämistä, suosittelemme, että tarkistat ensin seuraavat vianmääritysoppaat/käyttöohjeet.

Jos edellä esitetyt oppaat eivät auta ongelman ratkaisemisessa, niin suosittelemme tarkistamaan meidän FAQ -osion, johon lisäämme säännöllisesti vastauksia ja ratkaisuja yleisiin ongelmiin.

Takuu

Jos Nintendo-tuotteesi ei toimi valmistusvirheen takia, sinulla on mahdollisuus palauttaa tuote jälleenmyyjälle, josta ostit sen saadaksesi sen toimitettavaksi huoltoon. Edellyttäen, että takuu on voimassa ja että sinulla on kuitti tallessa. Täytä tämä lomake ja lähetä se tuotteesi kanssa.

Ilman takuuta

Jos vahinko ei johdu valmistusvirheestä, jos takuuaika on päättynyt tai jos sinulta puuttuu kuitti, voit saada Nintendo-tuotteesi korjattavaksi maksua vastaan Bergsalan huollon kautta. Jos olet jo ottanut yhteyttä Bergsalan huoltoon ja sinua on pyydetty toimittamaan tuote huoltoon, täytä tämä lomake ja lähetä se tuotteesi kanssa.

Kierrätys ja ympäristövastuu

Nintendo-tuotteet, jotka ovat rikkinäisiä tai muulla tavoin kuluneet loppuun, ei saa hävittää tavalliseen roskikseen, vaan ne on sen sijaan toimitettava kierrätykseen. On tärkeää, että kaikki sisäiset akut on tuotteen mukana eikä niitä hävitetä erikseen. Löydät lähimmän kierrätyspaikan vierailemalla  SER-kierrätyksen kotisivuilla.

amiibo dr. Mario